رئـال مادرید 4-0 کروز آزول مکزیک؛ قدرت نمایی مادریدی ها جهانی شد

جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال

خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

رئـال مادرید 4-0 کروز آزول مکزیک؛ قدرت نمایی مادریدی ها جهانی شد

علی دشتی & ارشیا
جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

رئـال مادرید 4-0 کروز آزول مکزیک؛ قدرت نمایی مادریدی ها جهانی شد

طرفداری- در دیدار نیمه نهایی جام باشگاه های جهان در کشور مغرب، دو تیم رئال مادرید اسپانیا و کروز آزول مکزیک به مصاف هم رفتند که در نهایت شاگردان کارلو آنچلوتی موفق به پیروزی 4-0 شده و به فینال این رقابت ها صعود کردند.
شــرح بازی

رئال مادرید بازی را از همان ابتدا تحت کنترل خود در آورد و با حرکات هجومی خود که با اشتباهات فردی بازیکنان کروز آزول نیز همراه بود، چندین بار به دروازه حریف مکزیکی نزدیک شد و سرانجام پس از موقعیت هایی که رونالدو و بنزما خلق کردند، سرخیو راموس موفق شد در دقیقه 15 دروازه حریف را باز کرده و تیمش را پیش بیاندازد.

رئال مادرید به حملات خود ادامه داد و پس از شوت زیبای کروس در دقیقه 30 که با واکنش دروازه بان راهی کرنر شد، در دقیقه 36 توسط مهاجم فرانسوی خود به گل دوم رسید. در دقیقه 38 پاوونه در مصاف با راموس نقش بر زمین شد تا داور نقطه پنالتی را نشان دهد، اما ایکر کاسیاس برای دومین بازی متوالی ضربه پنالتی حریف را مهار کرد و لحظاتی بعد نیز در موقعیت تک به تک بازیکنان کروز آزول را ناکام گذاشت.

با شروع نیـمه دوم هم قهرمان اروپا کار را هجومی آغاز کرد و خیلی زود در دقیقه 50 توسط بیل به گل سوم دست یافتند تا خیال خود را از صعود به فینال راحت کنند. در دقیقه 60 کریستیانو رونالدو ارسال گرت بیل را با ضربه ای رابونا به سمت دروازه شلیک کرد که با وجود زیبایی، در اختیار دروزاه بان قرار گرفت. در دقیقه 64 نیز راموس جای خود را به واران داد.

در دقیقه 66 نیز رئال مادرید خوش شانس بود که ضربه باررا تازه وارد به تیر عمودی دروازه برخورد کرد و به گل تبدیل نشد. در دقیقه 72 کریستیانو رونالدو بار دیگر پاس گل داد تا این بار ایسکو به زیبایی گل چهارم تیمش را به ثمر برساند. بلافاصله بعد از این گل نیز خدیرا به جای کروس وارد میدان شد. در دقیقه 75 نیز خسه به جای ایسکو وارد میدان شد. در دقیقه 84 نیز ضربه سر خدیرا به تیر عمودی برخورد کرد.

در نهایت رئال مادرید با کسب پیروزی پر گل، 21مین پیروزی متوالی خود را نیز ثبت کرده و با قدرت راهی فینال جام باشگاه های جهان شد.


شــرح گل ها

  دقیقه 15 (سرخیو راموس)(1-0): ارسال ضربه ایستگاهی از سمت راست توسط تونی کروس با خروج ناموفق دروازه بان کروز آزول همراه شد تا سرخیو راموس با ضربه سری دقیق اولین گل تیمش در رقابت ها را به ثمر برساند.

  دقیقه 36 (کریم بنزما)(2-0): حرکت عالی دنی کارواخال از سمت راست و نفوذ به داخل محوطه با ارسال وی همراه شد تا بنزما از راه رسیده و توپ را از چند قدمی دروازه به تور برساند.

  دقیقه 50 (گرت بیل)(3-0): حرکت خوبی که مثلث BBC تشکیل دادند و در نهایت روی ارسال کریستیانو رونالدو با پای چپ، گرت بیل با ضربه سر سومین گل بازی را هم به ثمر رساند.

  دقیقه 72 (ایسکو)(4-0): کریستیانو رونالدو از سمت چپ به سمت دروازه حریف حرکت کرد و سپس توپ را به ایسکو سپرد تا این جوان خوش تکنیک مادریدی ها با دریبلی تماشایی در فضایی کوچک، به خوبی دروازه را باز کند.


ترکیب دو تیم


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : چهار شنبه 26 آذر 1393 | 9:30 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |
.: Weblog Themes By M a h S k i n:.